Bekijk onderstaande video over uw EPD agenda

 

Efficiënte administratie met uw EPD-agenda

De digitale EPD-agenda biedt veel voordelen. De agenda ondersteunt bij dagelijkse taken, geeft snel inzage in dossiers en stroomlijnt uw administratie.

U kunt eenvoudig afspraken aanmaken, verwijderen, verplaatsen of herhalen. Ook kunt u in veel gevallen extra informatie toevoegen aan een afspraak.
Doordat het dossier van de patiënt gekoppeld is aan de afspraak, kunt u direct naar patiëntgerelateerde informatie navigeren. U vermeldt in de EPD-agenda de afspraakstatus en de afspraakgegevens en voldoet zo eenvoudig aan de spelregels rondom planning = realisatie van het zorgprestatiemodel. De informatie uit uw EPD-agenda zorgt voor gemakkelijk declareren en factureren.
Zo kunt u zich focussen op de zorg voor patiënten!

Aan de slag

Klik hier of op onderstaande afbeelding om de volledige informatiekaart in PDF te downloaden!

Extra informatie en handige links!

 

Heeft u meer vragen?

home-persoonlijke-ondersteuning-2

Ga naar de veelgestelde vragen-pagina!