Uw EPD instellen en klaarmaken voor gebruik

Wanneer u voor het eerst een EPD gebruikt of wanneer u overstapt naar een (nieuw) EPD, is het belangrijk om een aantal voorbereidende stappen te doorlopen.

Uw EPD kan u op veel manieren ondersteunen bij het verlenen van zorg en de bijhorende administratie. Door nu tijd te investeren en uw EPD goed in te stellen, kunt u straks efficiënter werken. Zo levert een goed ingesteld EPD u tijd op die u kunt besteden aan de zorg voor uw patiënten.

 

Aan de slag met behulp van deze tips

Klik hier of op onderstaande afbeelding om de volledige informatiekaart in PDF te downloaden!

 

Gegevens in het EPD plaatsen, hoe werkt dat?

Door nu tijd te investeren in uw EPD bent u straks minder tijd kwijt aan administratie.

Patiëntendossiers zijn een belangrijk onderdeel van uw EPD. Het eenmalig digitaliseren van uw papieren patiëntendossiers kan een tijdrovende klus zijn, maar dit gaat u in de toekomst veel tijd besparen.

Hoe dat werkt? Informatie is beter toegankelijk doordat u alle persoonsgegevens en behandelplannen op één plek heeft. Ook worden declaraties automatisch aangemaakt op basis van de ingevoerde tariefafspraken per verzekeraar en factureert u gemakkelijk vanuit het EPD.

De basis op orde

Klik hier of op onderstaande afbeelding om de informatiekaart in PDF te downloaden!

 

Extra informatie en handige links!

 

Heeft u meer vragen?

home-persoonlijke-ondersteuning-2

Ga naar de veelgestelde vragen-pagina!

icoon_vg-digitaal-epd

Meer hulp nodig? Vraag ondersteuning aan!